Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Wróżka

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Wróżka
Mieszkaniec | Idealny start

Wróżka


Imię i Przydomek : Wróżka
Rasa : Zwierzołak
Liczba postów : 7
Join date : 02/01/2019

Wróżka  Empty
PisanieTemat: Wróżka    Wróżka  EmptySro Sty 02, 2019 3:28 pm


Wróżka

Życie, śmierć, równowaga - ale to prawda nas wyzwala.

Wiek: 20 lat.

Płeć: Kobieta.

Rasa: Zwierzołak.

Rozmiar: Nietypowy - ma nieco ponad dwa centymetry, ale przy tym jest chuda i wydaje się wyższa niż w rzeczywistości.

Grupa: Scena Lata.

Atut: Majsterkowicz.

WYGLĄD
I co z tego, że ty jesteś większy?
Ja i tak zawsze będę o krok przed tobą!


Pierwsze, na co zwraca się uwagę przy spojrzeniu na tą chudziutką mysz to jej uszy. Są bardzo duże i bardziej spiczaste, niż okrągłe, jak to zwykle bywa przy myszach. Następne, co Wróżka ma dużego, to oczy. Okrągłe i jasnożółte, wpatrują się w świat z ogromną determinacją i młodzieńczą siłą, zapałem, którego nigdy jej nie brak. Jej futerko, za to, dziwacznie się zachowuje - na kończynach górnych, dolnych i pyszczku jest króciutkie, przylegające do ciała, za to od czubka głowy do ogona jest niesamowicie puszyste, choć nie sprawia, że Wróżka przypomina przez to kulką. Po prostu, gdy jest bez swojego płaszczyka i spadnie deszcz, to zostaje tak 1/3 myszy.
Najbardziej jednak Wróżka dba o swój ogonek, pokryty delikatną podszewką futra. Jest on cieniutki, ale to właśnie on pomaga jej utrzymać równowagę, gdy biega na czterech łapkach. Można zauważyć na nim gdzieniegdzie przetarcia - gdy myszka się denerwuje, często po prostu trzyma go w łapach, mimowolnie pocierając go.  

CHARAKTER

Co to? A to? Jak to działa?
Pójdź ze mną szukać przygód! No, weź, będzie zabawnie!
Gdzie idziesz? Idę z tobą!


Gdyby ktoś już teraz zechciał nadać jej przydomek, zapewne byłoby to coś w rodzaju "jest wszędzie, chce wiedzieć wszystko i nie umie usiedzieć na czterech literach".
A gdyby Wróżka była, cóż, wróżką, to zapewne byłaby wróżką ekscytacji. Każdą komórkę ciała tego młodego zwierzołaka wypełnia podekscytowanie i ciekawość, która nie zna granic. Chciałaby zwiedzić cały świat, poznać wszystko, wszystkie bestie, wszystkie ścieżki magii, wszystko! Jest majsterkowiczem w każdym znaczeniu tego słowa. Wszędzie jej pełno, a nigdy nie traci przy tym optymizmu i chęci niesienia swojej własnej radości innym. Jest niezwykle przyjazna wobec obcych, od razu traktując ich jak przyjaciół - nie zaznała jeszcze od nikogo krzywdy, więc czemu miałaby sądzić inaczej? Jej matka się z niej śmieje, że uszy by nawet oddała komuś obcemu, jeżeli miałaby chociaż kapkę podejrzenia, że to mu pomoże.
Z drugiej strony, Wróżka jest niezwykle płochliwa. Nieśmiała. Może nerwowa? Łatwo ją wystraszyć i ona sama szybko potrafi się zestresować, ale nic to! Chociaż często czuje się onieśmielona przez inne istoty, przez ogrom świata, to jednak nadal nie traci swojej determinacji, by poznać jego każdy cal.

HISTORIA

Wróżka urodziła się jako córka Szepciuchy i silnego wojownika. Urodziła się jako drugie dziecko, jako młodsza siostra Pazura Dzielnego. Z początku nic nie zapowiadało, że miłość, którą została otoczona, może osłabnąć. Nic nie zapowiadało dziwnego toku wydarzeń, który miał nastąpić, gdy tylko podrośnie. Więc Wróżka wczesne dzieciństwo spędzała bardzo pozytywnie - w gorąc dnia bawiąc się z całych sił, a w chłodzie wieczoru ucząc się magii od matki. Z początku magia Szeptana niekoniecznie przypadła do gusty maleńkiej myszce, choć przecież miała zdolności. Po prostu pewnego dnia coś zaskoczyło, a mała zrobiła umiarkowany postęp, bo wreszcie zaczęła chcieć się tego uczyć. I tam mijały słodkie dni.

Pierwszy zgrzyt zdarzył się, gdy wyrosła z dziecięcego ciała, zaczynając dojrzewać. Wtedy okazało się, że wcale nie dorosła do swoich dużych, za dużych, uszu i wcale nie dorosła do dziwacznie przydługich kończyn - ale przynajmniej wyglądała już mniej dziwnie. Ot, zamiast być drobną i niziutką myszą jak matka, Wróżka stała się nieco ponad dwu-centymetrową, chudą i cienką myszą. Pazur, gdy jej dokuczał, zwykł mówić, że wygląda bardziej jak szczur, niż mysz, a, gdy robiło się jej przykro, stwierdzał, niby to niechętnie, że, no jest myszą, bo ma pyszczek jak mysz.
Drugi zgrzyt był związany właśnie z Pazurem. Pewnego pięknego dnia pokazał swojej siostrze swój stary warsztat. Pokazał jej jak stworzyć podstawowy element urządzenia, a zanim się zorientował, siostra z zapałem rzuciła się w wir tworzenia i eksperymentowania, majsterkując na całego. Tego dnia wszyscy do późna szukali Wróżki, nawołując i krzycząc - tylko po to, by w końcu znaleźć ją śpiącą przy stole roboczym, z łapką zaciśniętą na młotku.
Wtedy jej ojciec po raz pierwszy prychnął z niesmakiem.

W końcu, gdy jeszcze bardziej podrosła, przechodząc w wiek nastoletni, jej ojciec stwierdził, że koniec sielanki, a jego córka nie będzie beztalenciem (niestety, staruszek nie uznawał za talent ani magii Szeptanej, ani majsterkowania) i zaczął ją trenować siłowo. Prędko okazało się, że wątłe ciało myszy nie wytrzymuje takiej ilości treningów, jaką fundował jej stary mysz, ale Wróżka i tak starała się z całych swoich sił, przy okazji jeszcze trenując magię oraz majsterkując, nieraz będąc okropnie wyczerpaną. Wtedy właśnie, gdy jej ciało było wykończone, poważnie się rozchorowała. Pamięta nadal moment przed utraceniem przytomności, gdy słaniała się na nogach, starając się utrzymać miecz w łapkach - wtedy ojciec prychnął z niesmakiem po raz drugi. A potem zemdlała.
Gdy wyzdrowiała, a zajęło to bardzo długo, jej matka pokłóciła się z jej ojcem o treningi nastoletniej myszy. Przez te twoje durne treningi nasza córka prawie zginęła!, zapiszczała wtedy ze złością, z Wróżką schowaną za nią, a jej wibrysy trzęsły się jak ona sama. Tylko treningi i treningi! Koniec tego! Koniec treningów!
Bardzo się wtedy pokłócili. A konflikt jak zwykle zażegnał Pazur, wprowadzając kompromis. Niech Wróżka nie trenuje codziennie, powiedział w zadumie, patrząc się z żalem na rodziców i mrugając do siostry. Ale co kilka dni. I niech się nie przeciąża. Mogę jej pilnować!
I tak oto Wróżka zaczęła trenować ze swoim bratem, wracając do pełni sił, ale bardziej skupiając się na magii i majsterkowaniu.

Już wkrótce po tym nastały jej dziewiętnaste urodziny. Dzień bardzo ważny dla Wróżki, bowiem, w jej rodzinie, gdy potomek kończył dziewiętnaście lat, mógł ruszyć na szukanie Przygody. Mógł opuścić swoją Porę Roku i przeżyć coś wspaniałego. Z opowieści Wróżka wiedziała, że część wracała, a część nie - ona sama chciała wrócić po Przygodzie do domu. Więc wyruszyła na jej poszukiwanie tego samego dnia wieczorem, ze śmiechem żegnając się z rodzicami. Nawet z ojcem, który udawał, że znowu zrzędzi, choć przecież tak naprawdę się martwił.
Długo jej nie było. Wpierw kilka tygodni, potem miesięcy... Wróciła do domu po prawie roku, choć tego nie zamierzała. Nikomu do dzisiaj nie powiedziała, co było przyczyną takiego opóźnienia. Niestety, ojciec nie dożył jej wspaniałego powrotu. Zmarł kilka miesięcy po tym, jak wyruszyła. I podobno, na łożu śmierci, prychnął z niesmakiem po raz ostatni, uśmiechając się smutno do swojej ukochanej.

A dzisiaj? Dzisiaj Wróżka nie marnuje już czasu na łzy. Zapytana o wydarzenia podczas Przygody jedynie milczy i uśmiecha się smutno. Ale mimo tego, mimo śmierci ojca, którego przecież tak kochała, patrzy z nadzieją w przyszłość, dalej się szkoląc.



Nasze racje, nasza wolność - zawsze takie same, a jednak zawsze tak różne.


Mechanika

Statystyki

■ Szybkość

■ Siła 1

■ Wytrzymałość 2

■ Percepcja 5

■ Intelekt 5

Słabości

Naiwna mysz - chciałaby pomóc każdemu. Nie rozumie jeszcze do końca, że świat wcale nie jest tylko złożony z cudowności i dobroci.

Katarynka - bardzo lubi rozmawiać. Nieustannie coś tam mówi pod nosem, czy to do siebie, czy to do kogoś innego, ale mówi dużo. Bardzo dużo.

Uparty osioł - raz sobie coś postanowi, to to zrobi. Nawet, jeżeli jest to coś okropnie strasznego, co przeraża ją do tego stopnia, że dygocze ze strachu.
Panikara - jak nazwa wskazuje, Wróżka strasznie panikuje, jeżeli coś się stanie. Polega to na tym, że włącza się jej tryb katarynki, a ona wyobraża sobie najgorsze.



Opis Magii

Forma Magii - Zaklęcia.  

Ścieżka Szeptana - Kiedy inni plują kulami ognia, leczą śmiertelnie chorych albo rozpadają się w pył, Szeptuchy - albo Szeptuni, jeśli to mężczyźni - śmieją się pod nosem. Parają się oni dziwną magią, rzucają zabawne klątwy jak choćby nagłe wyłysienie... Albo potknięcie się i nadzianie na własny kij. Mogą też dać innym fart, rozjaśnić umysł w mroku nocy... Tylko po co, skoro ich klienci zazwyczaj życzą sobie cudzej krzywdy, niż własnego szczęścia? 

Druga ścieżka dostępna dopiero po pewnym czasie gry fabularnej, gdzie postać dążyła do opanowania kolejnej ścieżki - zgoda Starszyzny

Trzecia ścieżka dostępna dopiero po długim czasie gry fabularnej, gdzie postać dążyła do opanowania kolejnej ścieżki - zgoda Starszyzny
Wiedza i umiejętności Niemagiczne

■ Walka - ojciec nauczył ją, jak posługiwać się mieczem, jak się bronić. To w głównej mierze dzięki temu była w stanie przeżyć podczas Przygody.

■ Majsterkowanie - brat pokazał jej tajniki składania wynalazków i rozbierania urządzeń na części pierwsze, by coś z nich odzyskać.

■ Wibrysy - natura obdarzyła ją włosami czuciowymi na policzkach. To dzięki nim lepiej wykorzystuje zmysł dotyku i łatwiej jest jej poruszać się w ciemnościach, gdyż wykorzystuje wibrysy, by orientować się w przestrzeni.
■ Zrzędliwy Niedźwiedź - tak, tak, Wróżka zna Har'raha, jakże marudnego niedźwiedzia, a co więcej, często po prostu za nim chodzi, zasypując go deszczem słów.

[/b][/b]
Wróżka  L3ASd84

Posiadane żetony:




Ekwipunek

■ Płaszczyk Szepciuchy - nieodłączna część garderoby Wróżki. Dostała go od swojej matki, która dostała go od swojej, a pewnego dnia zostanie on przekazany córce Wróżki.

■ Szczęśliwe Narzędzia - narzędzia jej brata, Pazura. Zostały jej podarowane, gdy zaczęła interesować się majsterkowaniem. Przynosiły szczęście jemu i mają przynieść je i jej.

■ Waleczne Ostrze - miecz jej ojca, który dostała, gdy wróciła do domu po Przygodzie. Ma z niego czerpać siłę, ale i mądrość wojownika.
Odbyte przygody

Linki do przeżytych przygód




Dodatkowe informacje
Jej pierwsze i, jak na razie, jedyne, zezwierzęcenie nastąpiło krótko po jej wyruszeniu na Przygodę. Chciała przetrwać za wszelką cenę. I przetrwała, ale jakim kosztem?
Uważa, że żałoba po śmierci bliskiej osoby jest bezsensowna. Po co tracić na nią czas, skoro zmarły dołączył do swoich przodków? Rodzina Wróżki wierzy, że po śmierci trafia się na Wieczne Pola Serowe - chwalebne miejsce dla zmarłych.
Na prawym uchu ma dwa kolczyki. Jeden kolczyk reprezentuje dziesięć lat. Jej ojciec miał ich dziesięć. Wróżka liczy, że też dojdzie do takiego wieku.
Jest już na tyle wprawiona w majsterkowaniu, że na poczekaniu potrafi sklecić prowizoryczny przedmiot.

Kod stworzony przez Disney



Ostatnio zmieniony przez Wróżka dnia Czw Sty 03, 2019 12:16 am, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
https://lesne-licha.forumpolish.com/t68-wrozka
Wróżka
Mieszkaniec | Idealny start

Wróżka


Imię i Przydomek : Wróżka
Rasa : Zwierzołak
Liczba postów : 7
Join date : 02/01/2019

Wróżka  Empty
PisanieTemat: Re: Wróżka    Wróżka  EmptySro Sty 02, 2019 9:13 pm

Gotowe!
Powrót do góry Go down
https://lesne-licha.forumpolish.com/t68-wrozka
Licho
Prastare Licho

Licho


Liczba postów : 130
Join date : 11/12/2018

Wróżka  Empty
PisanieTemat: Re: Wróżka    Wróżka  EmptyCzw Sty 03, 2019 12:18 am

Wróżka  OtE0ZSr
Powrót do góry Go down
https://lesne-licha.forumpolish.com
Sponsored content





Wróżka  Empty
PisanieTemat: Re: Wróżka    Wróżka  Empty

Powrót do góry Go down
 
Wróżka
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Iskiereczka mruga :: Pustka-
Skocz do: