|
| | Konkurs [#1] Ulep Rasę! | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Baśniopisarz
Imię i Przydomek : Bajka Rasa : Prastare Licho Ekwipunek : Wiedza i wyobraźnia Liczba postów : 30 Join date : 19/12/2018
| Temat: Konkurs [#1] Ulep Rasę! Nie Lut 10, 2019 11:25 pm | |
| Ptaszki mi wyćwierkały, że wraz z końcem eventu Zimowego Wiatru do Gościńca przybędą nowi mieszkańcy o różnych kształtach i umiejętnościach. I tutaj zaczyna się konkurs, chcielibyśmy by jedna z nowych ras została stworzona przez graczy. Serdecznie zapraszamy do brania udziału w tym konkursie, prócz umieszczenia nowej rasy w spisie, to obiecujemy inne, atrakcyjne nagrody również dla drugiego i trzeciego miejsca. Żeby wziąć udział trzeba wypełnić poniższy formularz i odpowiedzieć w tym poście. Zgłoszenia przyjmujemy do 28.02.2019. Życzę powodzenia i dobrej zabawy! - Kod:
-
[b]Nazwa:[/b] [b]Opis wyglądu: [/b] [b]Umiejętności rasowe:[/b] Słabości rasowe: | |
| | | Knypeć Mieszkaniec | Idealny start
Imię i Przydomek : Knypeć Rasa : Krasnoludek Ekwipunek : Miecz, tarcza, róg wojenny, plecak Liczba postów : 24 Join date : 06/01/2019
| Temat: Re: Konkurs [#1] Ulep Rasę! Pon Lut 11, 2019 7:36 pm | |
| Nazwa: Gobliny Historia: Kiedy około 350 lat temu upadła świątynia bogini, wszyscy myśleli, że ogół zebranych w środku wyznawców został pogrzebany żywcem. Stało się jednak inaczej. Wielu z nich spotkał bowiem los o wiele gorszy niż śmierć. Okazało się, że pod świątynią ciągnął się labirynt tuneli, powstały w nieznanych okolicznościach. Wyznawcy, którym udało się przeżyć zostali uwięzieni w środku. Normalnie oznaczałoby to śmierć, jednak panująca w tym miejscu tajemnicza, lecz bardzo potężna magiczna aura sprawiła, iż dane im było przeżyć. Czy był to jednak powód do radości? Zdecydowanie nie. Potężna masa magiczna musiała zostać jakoś ukierunkowana. Po odejściu bogini, która byłaby w stanie ją kontrolować, szukała jakiegoś medium. I w końcu znalazła. Okaleczeni i porzuceni wyznawcy byli pełni smutku, gniewu, a nawet nienawiści. Tak narodziło się spaczenie. Najmroczniejsza ze znanych form magii. Żywiąca się negatywnymi emocjami rosła w siłę, po czym zdradziła swoich żywicieli, zmieniając je w to, co widzimy dzisiaj. Opis wyglądu: Pokraczne stworzenia, przeważnie przybierające zgarbioną pozę. Ich skóra przybiera barwy ciemnozieloną, szarą, brązową, lub czarną. Wykrzywione i zwichrowane formy życia o wydłużonych uszach, pociągłych twarzach i długich nosach. Części ich ubioru i wyposażenia wykonane są głownie ze skór i kości. Jeśli w ciemnościach zobaczysz parę krwistoczerwonych ślepi to bierz nogi za pas... Choć i tak jest już pewnie za późno. Umiejętności rasowe: Magia Spaczenia - Spaczenie które dotknęło krasnale wierne bogini, stało się ich przekleństwem. Z czasem jednak gobliny były w stanie opanować energię, która doprowadziła ich do obecnego stanu. W dużym skrócie to dążenie do wynaturzenia, chaosu i zniszcenia. Rośliny dotknięte tym stanem obumierają i mutują jednocześnie, stając się mroczną karykaturą samych siebie. Podobnie staje się z organizmami rozumnymi, choć tu efekt potrzebuje znacznie większej ilości czasu. Warto zaznaczyć że spaczenie zdaje się posoadać coś na wzór bardzo ograniczonej samoświadomości, która zrodziła się z negatywnych emocji. Pragnie się rozprzestrzeniać i pochłaniać wszystko na swojej drodze. Słabości rasowe: Nie znoszą światła. Trzy i pół wieku spędzone w zupełnych ciemnościach sprawiły, że gobliny zupełnie odzwyczaiły się od słońca. Efekt ten został spotęgowany przez złowieszczą magię. Dlatego też potworki albo siedzą w podziemiach, albo podróżują nocą. Słońce wypala im bowiem oczy i parzy w skórę. Epilog: Gobliny nie są bezmyślnymi formami życia ślepo służącymi spaczeniu. Zostały przez nie dotknięci i szczerze go nienawidzą, jednak im więcej złych emocji, tym mocniejszy jest jego efekt. A ten jest u każdego różny. Przez setki lat żyły w swoim podziemnym mieście, mnożąc się w niespotykanym tempie. Teraz jednak z jakiegoś powodu wypełzają na powierzchnię. Czy można ich ocalić? Czy zaleją gościnien tworząc z nego wynaturzoną karykaturę? | |
| | | Draco
Liczba postów : 3 Join date : 12/02/2019
| Temat: Re: Konkurs [#1] Ulep Rasę! Wto Lut 12, 2019 11:04 pm | |
| Nazwa: Grzyboludzie Opis: Ci różnoracy mieszkańcy leśnych głębin ukazują się niezwykle żadko i chodzą w ukryciu. Dopiero nie dawno krasnoludzkim odkrywcom udało się znaleźć kilka siedzib ich plemion na granicach gościńca i nawiązać kontakty. Każde plamię ma swoje własne znaki szczególne i umiejętności, poważnie traktuje się w nich zajmujących się magią szamanów i składa ofiary w imię tejże siły. Cenią sobie intelekt i socjalność, respektuje się też umiejętności łowieckie - choć Grzyboludzie jedzą jedynie zgniłe mięso, żyzną ziemię i piją masowo wodę. Lubią ciemne i wilgotne miejsca - podobnie do roślin które przypominają. Nikt dotąd nie wyjaśnił ich pochodzenia ale pewne jest że wspomniana wyżej magia grała w ich początkach istnienia dużą rolę. Umiejętności rasowe: Zależne od plemienia: Purchawce - Cechują się dużymi kapeluszami z których są w stanie uwolnić chmurę trujących zarodników dookoła siebie. Muchomorce: posiadają wyjątkowo toksyczną ślinę, liżą ostrza przed walką. Ich czapki zawsze mają czerwony kolor. Pleśniaki: Są w stanie wytworzyć pleśniopodobną, lepką substancję na czubku swych palców, której używają do budowy. Zawsze mają w pełni czarne oczy. Bagienniki: Zarośnięte pądź okryte śluzem, są ślepe ale wytwarzają dziwny typ zarodników pozwalający im czuć otoczenie. Szamani tego plemienia wykorzystują ukrytą w nich moc aby wzmocnić swoje zaklącie kosztem migawki która na chwilę odbiera im orientację Słabości rasowe: Grzyboludzie są stworzeni z podobnie do grzybów - na tylę by mieć wspólne słabości jak łatwopalność czy bronie cięte. Warto zaznaczyć że choć odcięcie Kapelusza powoduje ból i blokuje zdolności związane z zarodnikami nie zabija członka tej rasy odrazu. | |
| | | Rati
Liczba postów : 1 Join date : 19/02/2019
| Temat: Re: Konkurs [#1] Ulep Rasę! Wto Lut 19, 2019 5:07 pm | |
| Nazwa: Florki Opis wyglądu: Roślinne odpowiedniki zwierzołaków, florki, różnią się między sobą wyglądem wręcz diametralnie. Niektóre na pierwszy rzut oka można pomylić z krasnoludkami czy wróżkami, ale zawsze zdradzają je jakieś roślinne cechy, jak to: liściaste włosy, zielona skóra czy kryza z płatków kwiatowych wokół głowy. Są też flolki przypominające chodzące rośliny: jak miniaturowi entowie, a nawet jak grzybek albo kwiatek z oczami, ustami i rękami. Zawsze jednak posiadają narządy zmysłów, a także dłonie (lub ich odpowiedniki z pnączy czy pędów). Umiejętności rasowe: > Predyspozycje i lepsze wyniki w magii Roślin (Wiosna) (tak jak Zwierzołaki są bardziej biegłe w magii Ciała) oraz jednego wybranego podstawowego żywiołu (Woda/Ziemia/Ogień/Powietrze) > Potrafią rozmawiać z roślinami. Nie są to zbyt głębokie konwersacje. Wygodne, by zapytać mchu, czy znajomy tędy nie przechodził. > Nie potrzebują zwykłej żywności, wystarczy woda, gleba i słońce > Nie zostawiają odcisków stóp (śladów). Słabości rasowe: > Gdy jest ciemno, z braku słońca słabną: Umiejętności traktuje się jako o 1 poziom niższe > Żywią instynktowny lęk przed ogniem, który czasem może mimowolnie objawić się w ataku paniki na widok płomieni (szał jak Zezwierzęcenie Zwierzołaków) > Potrzebują słodkiej wody i gleby, aby żyć; oderwane przez dłuższy czas od tego pokarmu (10+ postów) są osłabione tak, jakby przebywały w ciemności. Oba efekty osłabienia się kumulują tzn. florek w ciemności i od dawna bez gleby i wody => Umiejętności -2 | |
| | | Draco
Liczba postów : 3 Join date : 12/02/2019
| Temat: Re: Konkurs [#1] Ulep Rasę! Wto Lut 26, 2019 2:48 pm | |
| Nazwa:Elardinowie Opis: Rasa wyjątkowo zrzyta z aurą i magią gościńca. Lubiący mieszkać na wysokości Elardinowie słyną z pełnego oddania rodzimemu terenowi i umiejętności strzeleckich. Kolor skóry czy włosów Elardina zależy od tego gdzie się urodził. Nie jest pewne czy to już genetyczny patriotyzm, czy zwykły kamuflaż pomagający im w łowach - obje opcje mogą być równie dobrze prawdziwe.Choć żyją na uboczach miast zarabiając z upolowanych robaków i ich pancerzy oraz mięsa a z rzadka futra, warto o nich pamiętać gdyż wielu wśród ich wiernego ludu gotowych jest walczyć za swoje tereny w każdych okolicznościach. Umiejętności rasowe: >Rozwinięta magia związana z terytorium z którego pochodzą > Umiejętność korzystania z łuku i tropienia zwierzyny Słabości rasowe: > Mimo że są szybcy i zwinni ich siła pozostawia zazwyczaj wiele do życzenia. Żyją zazwyczaj w biednych rodzinach których nie stać na strawę, a co dopiero na trening dla dzieci, natomiast ci bogatsi którym się poszczęściło poświęcają życie badaniu magii swej krainy. Nie ma dla nich szans by nauczyć się walki bronią taką jak miecz czy buaława - przeważnie będą dla nich za ciężkie. | |
| | | Keania Mieszkaniec | Idealny start
Imię i Przydomek : Keania Rasa : Zwierzoczłek Ekwipunek : Pasująca do jej anatomi torba z kolorowymi szkiełkami w środku Liczba postów : 15 Join date : 07/01/2019
| Temat: Re: Konkurs [#1] Ulep Rasę! Sro Lut 27, 2019 4:25 pm | |
| Nazwa: Zmiennokształtni Opis wyglądu: W naturalnej postaci najbliżej im do krasnoludków, choć są bardziej różnorodni. Każdy posiada jedną lub dwie cechy związane z istotą, w którą potrafi się zmienić, na przykład kły, dziwny kolor oczu, pazury czy kocie uszy. Weseli i beztroscy, rzadko na dłużej zatrzymują się w jednym miejscu, a pragnienie przygód sprawia, że niewielu dożywa stu dwudziestu lat, granicy długości życia. Umiejętności rasowe: > Każdy przedstawiciel potrafi zmienić się w przynajmniej jedne, konkretne zwierzę, zachowując swój rozmiar. Wraz z nimi nie przemienia się ekwipunek, a sam proces trwa trzy tury. W drugiej formie mogą przebywać dowolnie długo. Dodatkowo w takiej postaci wartości ich statystyk, oprócz inteligencji, mogą się zmienić, choć ich suma musi pozostać taka sama. Nauka przemiany w kolejne istoty jest długa i trudna, lecz trzecia postać może mieć statystyki większe o łącznie trzy punkty, a czwarta aż o sześć. Nikt nigdy nie opanował piątej formy. Słabości rasowe: > Nie potrafią opanować żadnej formy magii > Przekładają zbieranie doświadczeń nad jakąkolwiek naukę, a braki fizyczne łatwiej im rekompensować przemianami - na start mają mniej punktów statystyk od innych ras > Mogą zachorować na te same choroby, co krasnoludki czy zwierzołaki
Jednocześnie proponuję poprawki do umiejek Florków, by bardziej pasowały do obecnych ras, bo rozpisywać kolejnej roślinnej rasy nie ma sensu. (Zresztą ich opis bardzo mi się podoba): Umiejętności rasowe: > Mają naturalny talent do magii Roślin, łatwiej ją opanowują i osiągają silniejsze efekty > Zwykły posiłek mogą zastąpić fotosyntezą lub dłuższą, lecz niewymagającą słońca chemosyntezą (do wyboru) > Potrafią porozumieć się z roślinami. Przypomina to bardziej wymianę uczuć i emocji niż prostą rozmowę Słabości rasowe: > Żywią instynktowny lęk przez ogniem, nawet drobna iskra może być dla nich zagrożeniem > Wyraźnie słabną, jeśli przez długi czas nie mają kontaktu z glebą, wodą czy słońcem | |
| | | Niamh Mieszkaniec | Idealny start
Imię i Przydomek : Niamh Samozwańcza Strażniczka Lasu Rasa : Zwierzołak Ekwipunek : Miecz Liczba postów : 3 Join date : 23/01/2019
| Temat: Re: Konkurs [#1] Ulep Rasę! Sro Lut 27, 2019 7:28 pm | |
| Nazwa: Wodniki Opis wyglądu:Z wyglądu najbliżej im do Krasnoludków, choć i od nich znacząco się różnią. Ich ciała są pokryte łuskami, głównie w odcieniach niebieskiego i zieleni, czasami z żółtymi, fioletowymi czy różowymi wstawkami. Białka ich oczu są czarne lub złote. Na szyjach posiadają skrzela, które umożliwiają im oddychanie pod wodą. Nie posiadają żadnego owłosienia, a fryzury zastępują im płetwy, czasem będące długimi pasmami, a innym razem przypominające kształtem liście czy płatki kwiatów. Poza tym między palcami u rąk i nóg można znaleźć błonę. Noszą raczej skąpe ubrania ze względów praktycznych, co by ich ruchy nie były zbytnio krępowane w wodzie. Umiejętności: - są najlepszymi magami wody wśród wszystkich ras, zaś nauka magii leczenia przychodzi im nieco łatwiej niż reszcie - potrafią świetnie pływać, a także oddychać pod wodą, a niektóre z Wodników potrafią przemienić swoje nogi w rybi ogon na czas przebywania w wodzie, - niektóre osobniki posiadają fluorescencyjne elementy niczym ich głębinowi pobratymcy, jednak jest to dwustronne ostrze, bowiem nie są w stanie zatrzymać w żaden sposób emitowanego światła, - potrafią rozmawiać z wodnymi zwierzętami, chociaż wiadomo, że nie będzie to konwersacja najwyższych lotów. Słabości:- jako stworzenia wodne, poruszają się nieco wolniej na lądzie, - bardzo źle znoszą skrajne ciepło, sprawia ono, że szybciej się męczą i czują zawroty głowy - potrzebują bardzo dbać o swoje nawodnienie, - w upalne dni Wodniki powinny przebywać w cieniu, bardziej się nawadniać, jak i ograniczyć przebywanie na lądzie do minimum. | |
| | | Licho Prastare Licho
Liczba postów : 130 Join date : 11/12/2018
| Temat: Re: Konkurs [#1] Ulep Rasę! Czw Lut 28, 2019 3:05 pm | |
| ------------------------------------------------- ULEP RASĘ - GŁOSOWANIE - ZASADY ------------------------------------------------- 1. Głosowanie trwa przez 24h od godziny 18:00 dnia 28 II 2019
2. Każdy może oddać głos na jedną rasę dodając reakcję (kilkając w Jelonka). a. W przypadku chęci wyboru więcej, niż jednej rasy można zaznaczyć w wiadomości, która jeszcze rasa (oprócz tej, na którą oddaliśmy głos) powinna pojawić na Gościńcu. b. Jeśli ktoś nie może głosować na discordzie, to swój głos może oddać w tym temacie po prostu pisząc post.
3. Wyniki zostaną ogłoszone tak szybko, jak to możliwe po zakończeniu głosowania.
4. W przypadku remisu wprowadzone zostaną dwie rasy. a. Przy remisie większej ilości ras ogłoszona zostanie dogrywka.
5. Głosy poszczególnych grup będą różnić się wartością. a. Głos gracza bez KP - wartość takiego głosu równa się 1 pkt. b. Głos gracza z KP - wartość takiego głosu równa się 2 pkt. c. Głos Narratora - wartość takiego głosu równa się 3 pkt. d. Licha nie głosują, ale to one będą miały za zadanie dopasowanie zwycięskiej rasy do realiów Gościńca.
6. Twórcy konkursowych ras mogą głosować także na swoje propozycje.
7. Nagrody dla twórców i zwycięzcy ogłoszone zostaną po wprowadzeniu rasy i konsultacjach.
8. Zbędne wiadomości na tym kanale będą usuwane, a autorzy spamu stracą prawo głosu. ------------------------- ZGŁOSZONE RASY ------------------------- 1. Gobliny 2. Grzyboludzie 3. Florki 4. Elardinowie 5. Zmiennokształtni 6. Wodniki
Jeśli do 18 pojawią się jeszscze nowe propozycje to zostaną tu dopisane ;D | |
| | | Licho Prastare Licho
Liczba postów : 130 Join date : 11/12/2018
| Temat: Re: Konkurs [#1] Ulep Rasę! Pią Mar 01, 2019 6:13 pm | |
| Wyniki wyborów są następujące... Ex aequo pierwsze miejsce zajmują Wodniki oraz Florki! Cóż za niespodzianka, prawda?! Ale to nie wszystko, bo postanowiliśmy dołączyć do Florków Grzyboludzi, którzy będą stanowić część tej rasy na nieco innych zasadach. Dokładne opisy powinny się pojawić w ciągu weekendu na forum! ;D | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Konkurs [#1] Ulep Rasę! | |
| |
| | | | Konkurs [#1] Ulep Rasę! | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|