Amon'zack
Liczba postów : 3 Join date : 06/02/2019
| Temat: Amon'zack Sro Lut 06, 2019 9:02 pm | |
| Amon'zack, postęp ze Wschodu Świat działa dzięki zmianie | | ■ Wiek: 45
■ Płeć: Mężczyzna
■ Rasa: Zwierzołak
■ Rozmiar: Średni
■ Grupa: Kopiec Jesieni
■ Atut: Artysta
| WYGLĄD Minimum kilka zdań traktujących o wyglądzie postaci. Jej posturze, długości włosów lub ich braku itp. itd. CHARAKTER Miejsce na opis charakteru postaci - jaka jest, co lubi, czego nie, jak reaguje na różne sytuacje. Minimum kilka zdań. HISTORIA Opowieść o losach postaci przed rozpoczęciem rozgrywki. Można opisać tu konkretny dzień, streścić całe życie, albo wypunktować najważniejsze wydarzenia. Jej treść wpływa na posiadane przez postać statystyki i umiejętności. MOTTO POSTACI II Mechanika Statystyki ■ Szybkość Poziom statystyk na start określa gracz w KP (od 1 do 10 lub słownie - słaba, średnia, duża - wola gracza), a Starszyzna na podstawie historii i ogólnego rysu postaci ustala szczegóły. ■ Siła tekst ■ Wytrzymałość tekst ■ Percepcja tekst ■ Intelekt tekst | | Słabości ■ Minimum trzy konkretne wady postaci (bez słabości rasowych). ■ tekst ■ tekst |
Opis Magii ■ Forma Magii - wybieramy jedną ■ Ścieżka pierwsza - opis, na co nam pozwala dana ścieżka (może być z tematu, można wymyślić coś swojego) ■ Druga ścieżka dostępna dopiero po pewnym czasie gry fabularnej, gdzie postać dążyła do opanowania kolejnej ścieżki - zgoda Starszyzny ■ Trzecia ścieżka dostępna dopiero po długim czasie gry fabularnej, gdzie postać dążyła do opanowania kolejnej ścieżki - zgoda Starszyzny |
|
Wiedza i umiejętności Niemagiczne ■ Wymieniamy tu wszystko, co nie mieści się do żetonów ■ Chociażby znajomość innych postaci, albo poznanie nietypowych bestii itp. ■ |
- Posiadane żetony:
Tutaj wklejamy obrazki z posiadanymi żetonami, po zaakceptowaniu karty postaci otrzymamy drzewko umiejętności z pokolorowanymi odpowiednimi polami.
Ilość żetonów zależy od historii postaci, tego, czego się uczyła i robiła.
Krasnoludki z racji bonusu rasowego mają dodatkowe żetony na start - dwa z wiedzy szczątkowej lub jeden z wiedzą teoretyczną.
Ekwipunek ■ Wymieniamy tu co ciekawsze części ubioru, uzbrojenia itp. ■ ■ |
|
Odbyte przygody ■ Linki do przeżytych przygód ■■ |
Dodatkowe informacje Ciekawostki itp. Kod stworzony przez Disney | |
|