Wagabunda
Rasa : Wróżka Liczba postów : 1 Join date : 13/01/2019
| Temat: Wagabunda [budowa] Nie Sty 13, 2019 8:53 pm | |
| Wagabunda Nie należę do nikogo | | ■ Wiek: 150 lat
■ Płeć: Kobieta
■ Rasa: Wróżka
■ Rozmiar: Średni
■ Grupa: Urodzona na Dworze Wiosny, po opuszczeniu domu stała się Włóczykijem
■ Atut: Arcymag
■ Domena Wróżki: Ogień nadziei skrywany w kosturze, który wszędzie ze sobą nosi lub wewnątrz własnej klatki piersiowej. Dzierży ze sobą iskrę którą poprzysięgła bronić ze wszelką cenę, zgaszenie oznacza dla Wandy śmierć. Obecność płomienia przynosi ukojenie zmysłom i zasiewa spokój w sercu, ale też potrafi uśpić czujność.
| WYGLĄD Jeśli kiedykolwiek ktoś na Dworze Wiosny pokusi się o szukanie informacji na temat Wandy, córki Duina nie usłysz o niej nic więcej prócz tego, że była tylko odrobinę gorzej wyglądająca od swoich sióstr. Tak jak one charakteryzowała się pięknymi, złotymi włosami przypominającymi łany zboża, odwzajemniałą twoje spojrzenie nieśmiałymi, błekitnymi oczami i poruszała się delikatnie dzięki filigranowej sylwetce. CHARAKTER Miejsce na opis charakteru postaci - jaka jest, co lubi, czego nie, jak reaguje na różne sytuacje. Minimum kilka zdań. HISTORIA Opowieść o losach postaci przed rozpoczęciem rozgrywki. Można opisać tu konkretny dzień, streścić całe życie, albo wypunktować najważniejsze wydarzenia. Jej treść wpływa na posiadane przez postać statystyki i umiejętności. Czasami nadzieja jest wszystkim co masz Mechanika Statystyki ■ Szybkość Poziom statystyk na start określa gracz w KP (od 1 do 10 lub słownie - słaba, średnia, duża - wola gracza), a Starszyzna na podstawie historii i ogólnego rysu postaci ustala szczegóły. ■ Siła tekst ■ Wytrzymałość tekst ■ Percepcja tekst ■ Intelekt tekst | | Słabości ■ Minimum trzy konkretne wady postaci (bez słabości rasowych). ■ tekst ■ tekst |
Opis Magii ■ Forma Magii - wybieramy jedną ■ Ścieżka pierwsza - opis, na co nam pozwala dana ścieżka (może być z tematu, można wymyślić coś swojego) ■ Druga ścieżka dostępna dopiero po pewnym czasie gry fabularnej, gdzie postać dążyła do opanowania kolejnej ścieżki - zgoda Starszyzny ■ Trzecia ścieżka dostępna dopiero po długim czasie gry fabularnej, gdzie postać dążyła do opanowania kolejnej ścieżki - zgoda Starszyzny |
|
Wiedza i umiejętności Niemagiczne ■ Wymieniamy tu wszystko, co nie mieści się do żetonów ■ Chociażby znajomość innych postaci, albo poznanie nietypowych bestii itp. ■ |
- Posiadane żetony:
Tutaj wklejamy obrazki z posiadanymi żetonami, po zaakceptowaniu karty postaci otrzymamy drzewko umiejętności z pokolorowanymi odpowiednimi polami.
Ilość żetonów zależy od historii postaci, tego, czego się uczyła i robiła.
Krasnoludki z racji bonusu rasowego mają dodatkowe żetony na start - dwa z wiedzy szczątkowej lub jeden z wiedzą teoretyczną.
Ekwipunek ■ Wymieniamy tu co ciekawsze części ubioru, uzbrojenia itp. ■ ■ |
|
Odbyte przygody ■ Linki do przeżytych przygód ■■ |
Dodatkowe informacje Ciekawostki itp. Kod stworzony przez Disney | |
|